نوشته شده توسط : پویا عماد

رنگ طوسی برای دکوراسیون مدرن

شاید در ذهن شما رنگ طوسی یک رنگ افسرده و مرده به نظر برسد اما این رنگ مجموعه زیبایی را با رنگ های شاد تشکیل می دهد. هر یک از انواع طوسی می‌تواند به عنوان رنگ پایه و اولیه برای دکوراسیون شما انتخاب شود و در کنار آن، رنگ‌های دیگر تاثیر، جذابیت و جلوه زیباتری بیابند. چنین ترکیبی¬، فضایی خاص و غیرتکراری می‌آفریند که در این مطلب می خواهیم به طور کامل به بررسی این رنگ در فضای دکوراسیون منزل بپردازیم.

جلوه نقره‌ای رنگ طوسی در منزل

روی الیاف مختلف رنگ طوسی جلوه های مختلفی دارد . زیبایی رنگ طوسی روی الیافی از قبیل ابریشم، ساتن، تافته و حریر، جلوه نقره‌فام را ایجاد میکند و حالتی لوکس به فضا می‌بخشد. اکسسوری‌های منزل و مبلمان‌ ساخته شده 



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد




یک اتاق خواب مناسب از نظر فنگ شویی، اتاق خوابی است که متناسب بوده و جریان انرژی مثبت و عاطفی را افزایش دهد. یک اتاق خواب خوب از نظر فنگ شویی، اتاق خوابی است که شما را به خود جذب می کند و هم هیجان برانگیز و هم آرامش بخش است. بودن در یک اتاق خواب خوب از نظر فنگ شویی، جذاب و لذت بخش است، خواه برای یک چرت کوتاه، یا خواب خوب در شب یا در کنار همسر بودن. مبل راحتی
برای ایجاد یک اتاق خواب خوب از دید فنگ شویی، میتوانید از ابزارهای ساده و عملی فنگ شویی، نظیر نکات زیر استفاده کنید:

 



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

کوسن از آن جمله موارد و گزینه هایی است که خیلی حال و هوای منزل شما و اتاق نشیمن را عوض می کند . با انتخاب کوسن رنگ متناسب با رنگ دکوراسیون منزل تان و در خیلی از موارد رنگ متضاد ست مبلمان تان فضای جذاب و دلنشینی برای خودتان ایجاد کنید. مثلا برای ست مبلمان کرم کوشن قهوه ای سوخته یا کوسن با پارچه گل دار انتخاب جذابی است یا برای ست مبلمان سبز تیره کوسن سفید چشم نواز خواهد بود.






 



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

گیاهان با تنفس خود فضای خانه را تصفیه و سرشار از سلامتی می کنند.

به گزارش بالینکو  هفت گیاه زنبق، بامبو، آفتابگردان، بگونیا، آلوئهورا، داوودی و آگلونما خاصیت درمانی دارند. این گل ها، گیاهان آپارتمانی هستند.
بنابراین به راحتی می توانید آنها را در منزل نگهداری کنید و پرورش دهید. نفس کشیدن این گیاهان باعث تمیز شدن هوای خانه می شود و به این ترتیب هوایی که
نفس می کشید سرشار از سلامت است.
حتما پیامکهای تبلیغاتی انواع وسایل تصفیه هوای خانه به دست شما هم رسیده، اما بعید است پیامک تبلیغاتی چهار گل را دریافت کرده باشید. امسال عید، گلهای
خانه را با دیدگاه بهداشتی ـ زیبایی انتخاب کنید تا ضمن داشتن خانه ای زیبا، هوای پاک تنفس کنید. هفت گیاه زنبق، بامبو، آفتابگردان، بگونیا، آلوئه ورا، داوودی و
آگلونما خاصیت درمانی دارند. این گل ها، گیاهان آپارتمانی هستند. بنابراین به راحتی می توانید آنها را در منزل نگهداری کنید و پرورش دهید. نفس کشیدن این
گیاهان باعث تمیز شدن هوای خانهمی شود و بهاین ترتیب هوایی کهنفس می کشید سرشار از سلامت است.خرید مبلمان

یکی از ویژگی های بامبو، ایجاد رطوبت در فضای خانه است. بنابراین یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری آن، اتاق خواب کودکان است. از بین این گیاهان، بامبو به
کمترین رسیدگی نیاز دارد، اما بیشترین تاثیر را در حفظ پاکیزگی هوای خانه دارد. زنبق و آفتابگردان هرچند به دو شکل شاخه ای و ریشه ای وجود دارند، اما نوع ریشه
ای آن تاثیر بیشتری در تصفیه هوای خانه دارد. به نظر شما هر کدام از این گیاهان چگونه در تصفیه هوای خانه تاثیرمی گذارند؟

۱ -داوودی، گل روزهای سخت

 



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

شما ممکن است به هر دلیلی توان خرید دو دست کت و شلوار را نداشته باشید، پس بلافاصله بعد از پوشیدن کت و شلوارتان آن را با کاور بر چوب رختی قرار دهید.خرید لباس

کت شلوار

شما حداکثر باید هر ۶ ماه یکبار کت و شلوارتان را بشویید و آن هم نه در خشکشویی. استفاده از مواد شیمیایی موجب ضعیف شدن جنس پارچه کت و شلوار می‌شود پس باید تا می‌توانید آن را از این مواد دور نگاه دارید. خیلی از کسانی که در خشک شویی این کار را برای شما انجام می‌دهند توجه زیادی نمی‌کنند و نتیجه  آن خراب شدن شکل سرشانه و لبه های کت است.

سعی کنید چند دست کت و شلوار داشته باشید چون یکی از روش‌های مراقبت از کت و شلوار داشتن چند دست از این لباس مردانه است. توجه داشته باشید که استفاده روزمره از یک دست کت و شلوار باعث از بین رفتن لباس‌تان می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

اسیلوسکوپ

یک دستگاه اندازه گیری است که از آن برای مشاهده شکل امواج، اندازه گیری ولتاژ، زمان تناوب، اختلاف فاز و مشاهده مشخصه ولت-آمپر عناصر نیمه هادی مانند دیود و ترانزیستور استفاده می شود.اسيلوسکوپ يک ولت متر دقيق است ولی توانايی اندازه گيری جريان را به طور مستقيم ندارد و برای اندازه گيری جريان بايد از روشهای غير مستقيم مانند قانون اهم استفاده کرد . يکی از مزايای اسيلوسکوپ اين است که بر خلاف مولتی مترهای معمولی ، در فرکانس های بالا نيز به خوبی کار می کند . اندازه گيری و مشاهده شروع و به فرکانس مشخصی ختم ( DC ) شکل موجها اسيلوسکوپ از ولتاژ با فرکانس صفرمی گردد که معمولاً اسيلوسکوپ را با اين فرکانس مشخص می کنند .
اسيلوسکوپ ها ممکن است يک کاناله و يا چند کاناله باشند . اسيلوسکوپ های يک کاناله در هرلحظه فقط می توانند يک سيگنال را روی صفحه نمايش خود نمايش دهند . اما اسيلوسکوپ های چندکاناله ، همزمان می توانند چند سيگنال را روی صفحه نمايش خود ، نمايش دهند . يک اسيلوسکوپ دو کاناله همزمان قادر به نمايش دادن دو سيگنال روی صفحه نمايش خود می باشد .
نام دیگر آن، نوسان نما است. از آن جایی که مقدار ولتاژ را نشان می دهد، این مقدار به صورت دو بعدی نمایش داده می شود. در نمودار دو بعدی ولتاژ، محور افقی زمان و محور عمودی ولتاژ است.
این وسیله بیشتر توسط دانشجویان برق الکترونیک و مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. نوسان نما این توانایی را دارد که دو یا چند شکل موج ولتاژ در واحد زمان را به طور همزمان روی صفحه اش نشان دهد.

نحوه عملکرد

سیگنال های ورودی را در برابر زمان و یا در برابر سیگنال دیگر نمایش می دهند. در واقع این دستگاه ها رسام های بسیار سریعی هستند. قلم این رسام یک لکه نورانی است که در اثر برخورد یک باریکه الکترون به پرده ای فلوئورسان به وجود می آید. این دستگاه بر اساس ولتاژ کار می کند.

اجزا

اجزای آن شامل یک لامپ پرتو کاتدی که قلب دستگاه است و تعدای مدار برای کار کردن لامپ پرتو کاتدی تشکیل شده است.

نوسان نماها ممکن است یک کانال و یا چند کانال داشته باشند. دستگاه های دارای یک کانال فقط می توانند یک سیگنال را روی صفحه خود نمایش دهند اما آن هایی که دارای چند کانال هستند ، همزمان می توانند چند سیگنال را روی صفحه، نمایش دهند. برای انتقال سیگنال های الکتریکی به نوسان نما از پراب این دستگاه استفاده می شود.

صفحه نمایش اسیلوسکوپ

اسيلوسکوپ ها دارای يک صفحه نمايش هستند که اين صفحه نمايش در راستای افقی به ١٠ قسمت و در راستای عمودی به ٨ قسمت تقسيم می شود که برای دقت بيشتر در اندازه گيری ، در راستاهای افقی و عمودی ، خطوط وسط دارای تقسيمات ريزتری نيز می باشند به طوری که هر خانه به ۵ قسمت تقسيم شده و هر قسمت معادل ٠.٢ خانه است .

انواع مدل های آنالوگ و دیجیتال :

این دستگاه عموماً برای نمایش دقیق موج استفاده می‌شود. علاوه بر دامنه، معمولاً قادر به اندازه‌ گیری و نمایش دیگر پارامترها مانند عرض پالس، دوره تناوب و زمان بین دو حادثه (مانند وقوع دو پیک) هستند.

پارس الکترونیک ارائه دهنده انواع اسیلوسکوپ در ایران میباشد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اسیلوسکوپ , اسیلوسکوپ دیجیتال , اسیلوسکوپ آنالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

دستگاه گریل ذغالی،گریل ذغالی

باربیکیو ذغالی طوری طراحی شده که شما به یک نتیجه دلخواه در مواقع استفاده برسید و نگران سوخته شدن و یا خام بودن گوشت نباشید. مهمترین عامل در عملکرد گریل ذغالی هوا می باشد، هوای بیشتر حرارت بیشتر و برای اینکه ما این حرارت را در کنترل بگیریم و در مصرف ذغال صرفه جویی کنیم. دریچه بالایی را باید بسته و یا حداقل نیمه باز نگهداریم و دریچه پایینی را همیشه به حالت باز نگه داریم. شبکه بالایی از سیستم فولادی قوی ساخته شده و قادر به تحمل مراحل پخت می باشد. شبکه پایینی که ذغال ها حتما باید روی آن قرار گیرد قادر است مراحل پخت مستقیم و غیر مستقیم را تحمل نماید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: گریل ذغالی , دستگاه گریل ذغالی ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

دکوراسیون داخلی

 فکر انسان شبیه سبک زندگی او میشود. بعضی از ما سبک تفکر و سلیقه مان را بر دکوراسیون منزل خود نیز اعمال می کنیم. مدرنیسم روشی است که بیشتر به شیوه تفکر ارتباط دارد تا منزل آرایی. اما سبکی نیز به نام مدرنیسم درطراحی منزل به پا به عرصه ظهور گذاشته که طراحی بسیار ساده را تجویز می کند. هر وسیله دقیقاً به منظور کاربرد مختص خود در خانه قرار می گیرد و وسایل زائد دراین سبک جایی ندارند. که بیشتر در اتاق خواب و سرویس خواب مشهود است.

 ازطرف دیگر اصطلاح کلاسیک نیز معنی های بسیاری دارد ، و به همین سبب می تواند شبهه انگیز باشد. این اصطلاح گاه به طراحی هایدوران باستانی یونان و روم اشاره دارد، یا ممکن است برای هراثری که از جذابیت پایدار و همیشگی برخورداراست به کاررود.

خیلی ازمردم اصطلاح کلاسیک را برای هرگونه دكوراسیون سنتی و قدیمی به کارمی برند. در این بخش نمونه ای از دكوراسیون تركیبی مدرن و كلاسیك نمایش داده شده است .همانطور كه در تصاویر مشاهده می كنید اجزای مختلف به زیبایی در كنار هم نشسته اند. طرح مبلمان خانگی  غیر متعارف و خیره كننده است و شیدهای رنگی تیره و روشن با جذابیت خاصی در كنار هم جای گرفته اند



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

دکوراسیون داخلی خانه یکی ازمهمترین نکات برای داشتن خانه ای زیبا و جذاب است

در این میان اشتباهات ساده ای وجود دارد که دکوراسیون داخلی خانه شما را زشت و بی روح می کند .

زیبایی خانه برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است. کدام یک از این سبک ها را دوست دارید؟ سبک های دکوراسیون

مینیمالیست؟ روستیک؟ یا کلاسیک؟اتاق خواب؟

 



:: برچسب‌ها: مبلمان خانگی , اتاق خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویا عماد

يكي ديگر از حشرات مهم در مي فلاي ها Pale Morning Dun مي باشد .
و در بين ماهيگيران با پشه مصنوعي با اسم PMD شناخته شده است اين حشره معمولا در رودهايي با جريان به نسبت آرام يافت مي شوند .

نيمف اين حشره در لإيه لأي شنهاي كف رودخانه هستند در زمان نزديك به بلوغ و Hatch نيمف اين حشره نشانه خاصي پيدا ميكند كه در بين فلاي كارها به Split cased معروف است اين واژه به مهنتي پوسته يا غشا شكافته شده مي باشد .

 

 

منبع:فروشگاه ماهیگیری



:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()